19 Ekim 2010 Salı

Yönetim! Hani Nerede Yeni Teknik Direktör?


Maçtan sonra çıktınız, açıklama yaptınız!
Ertesi gün toplandınız!
Güya kararlar aldınız!

Hani yeni teknik direktör?

Rijkaard'ı beğenmeyenlerden seç birini al takımın başına koy! Neyi bekliyorsunuz? 

Bak Bülent Korkmaz duruyor, yerli mi yerli. Al yanı başına Küçük(!) Hakan'ı...Olmadı bak büyüğünden var bi tane Hakan! Ne oldu Florya'nın yolunu mu unutmuşlar bunlar? Hadi desen gelirler değil mi? 

E hadi o zaman! Gelsinler...Gelsinler de takımdaki yeniçeriler bir an evvel çalışmaya başlasınlar...Moralleri yükselsin bu yerlilerin. Fener maçı yaklaşıyor.

 Huuu, size söylüyoruz yönetimdekiler!!!

Yahu yukarıdaki isimler olmazsa Sergen Yalçın var. Rijkaard'ın futbolu bilmediğini söyleyen var ya! Onu çağırın işte! Olmaz mı? Yahu Rıdvan Dilmen bile var. Hani kendini milli takıma teknik adam olarak uygun görüyordu ya kendini. Milli takımda çalışmaya yeterli adam Galatasaray'a mı az?

Yahu Hikmet Karaman, Abdullah Avcı ne güne duruyor. Olmadı Tolunay Kafkas var...
Ha siz Hagi'yi istiyosunuz. Tamam tamam!!!

İyi de bu adam kovulmamış mıydı daha önce?Ne diye çağırıyoruz şimdi? Bülent Korkmaz'ı yediğiniz gibi onu da mı yiyeceksiniz? Ama benden söylemesi Tugay yemez bu zokayı, adamsa yemez...

Sizin teknik direktör adayınız daha belli değilmiş anlaşılan...

İyi de ne diye ortalığı karıştırdınız ki?

Önce bir teknik adamla anlaşsaydınız bari. Tamam Rijkaard'ı beğenmiyosunuz anlaşıldı. Ama madem adamı göndereceksiniz, demezler mi adama, önce bir teknik adam bulsaydınız, plan program yapsaydınız, diye... 

Minareyi çalan kılıfını da hazırlarmış. Madem böyle bir halt yiyecektiniz, hem de Fener maçı öncesi...
Eh be o zaman şu işleri planlı programlı yapsaydınız ya!

Hani stadı, şirket birleşmesini, sponsorlar.... Bunları planlı yürütmüyor musunuz? O zaman nedir şimdi bu plansızlık?

Rijkaard'ın arkasındaydınız? Ne oldu?

Rijkaard'ın yanında olsaydınız daha iyi olmaz mıydı? Tuttunuz adamın arkasına geçtiniz...

Gelecek teknik adamın bari yanında olun arkasında değil. Yanında olun, omuz omuza göğüs gerin zorluklara.

Birinin arkasına geçmeyin! Bir gün başkaları da sizin arkanıza geçer, unutmayın!

3 yorum:

Görkem dedi ki...

Kaç gündür stres içindeyim,soğuttular beni Galatasaray'dan bu pis işleri nedeniyle..

mirmak dedi ki...

Mutsuzum görkem mutsuz.

Hayal kırıklığını yaşıyorum.

Blog yazmaya Rijkaard yüzünden PcLion'un yazılarını sevmem yüzünden başladım. Sergen yalçın Rıdvan gibilerine karşı içimdekileri dökerim diye yazmaya başladım.

Heveslenmiştim, umut doluydum Rijkaard'ın gelişiyle.

Çevremdeki Galatasaraylılar, herkes aynı şeyi söylüyordu. Bekleyeceğiz.

Hala daha bunu isteyenler var.

Öyle bir hevesle A2 takımı altyapıyı daha bir ilgiyle takip etmeye başladım. herşeyi bırakıp A2'nin her maçını izlemeye çalışıyordum.

ne gibi oyun içi taktikler uygulanıyor. Nasıl bir diziliş var. Topu geriden A2 takım nasıl çıkarıyor. ufak tefek ayrıntıların peşindeydim. Bu ayrıntıları A takımda da uygulamaya çalışıyorduk.

Bunu farketmiştim.

birkaç seneye kalmaz Avrupa'da iyi bir takım olacaktık. Altyapıdan oyuncularımız çıkacaktı.

Adnan Polat da söylemişti.Rijkaard'a sözleşme teklif edilecekti.

Ümitlenmiştim. Galatasaray deyince, herhangi bir yerde okuyunca, daha bir heyecanlanıyordum...

Yaşanılan şey kendi adıma büyük bir hayal kırıklığı...

Hem öfkeliyim hem de çok üzüntülüyüm...

Mario Jardel dedi ki...

Fenerbahçe maçı öncesinde yaşanan kaosa bakar mısınız ? Bu gün veya yarın idman var bu takımı bileti kesildiği alenen belli olan ve işlerini futbolcular ile bir olarak bitirdikleri rijkaard'a teslim edecekler herhalde. Olacak iş değil ! Rahmetli özhan canaydın'dan defalarca özür diliyorum. Hatırlarım bir dönemler lucescu'nun başarısız sonuçlar sebebi ile gönderileceği dedikoduları ortaya çıkmıştı ; ancak zamanın yöneticisi aziz üstel " galatasaray değerleri olan bir takımdır açın bakın galatasaray tarihine sezon bitmeden kaç teknik direktörü göndermiş" demişti. Şimdi birde bu günlere bakıyorumda o zamandan bu zamana neler olmuş neler.. Yazık Rijkaard'ı yediler bitirdiler şimdi de adamcağıza "fener maçına çık" deyip floryadan tekme tokat göndermek için son eylemlerini de yapacaklar herhalde.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...