26 Ekim 2010 Salı

Lucas Nails...

Savaşmak, defans yapmak nedir bu adamın ruhunda var...

Yeni bir deyiş türesin... Daha önce var mıdır yok mudur bilemedim. Pek de araştırmadan yazıyorum. Şimdiden affola...

Keşke böyle bir pankart olsa...

''Lucas! Nail It'' ya da ''Lucas Nails''

Meali;

Lucas Çivile; Lucas çiviler.. Çiviler diye çeviriyorum, ingilizce argodur ''nail'' kelimesi, bilen bilir, açıkça yazmayalım...Aklıma geldi, yazayım dedim.


Dün akşam o şut gol olsaydı bu deyiş de daha güzel bir anlam taşırdı...

Neyse,

Lucas'ın diğer rakip forvet oyuncularını çivilemesi dileğiyle...

2 yorum:

Mario Jardel dedi ki...

Kadıköy'de kaybetmemizin görünmeyen en önemli sebeplerinden biri de tıpkı neil'in, cana'nın yaptığı gibi tekmeye kafa sokacak, karın boşluğuna top geldikten sonra dahi kalkıp ikinci müdahaleyi gösterecek cesarete sahip oyunculardan yoksun olmamızdan kaynaklanıyordu. Pazar günü ben bunlara elano'yu bile ekleyebilirim. İşte neeskens'in dediği o sertlik gösterilince bakın bakalım huyunda tırsaklık olan futbolculara 4-5 atmaya alışan fener seyircisi nasıl allaha dua eder oluyor.

aksilaz dedi ki...

Çokda güzel olur öyle bir pankart.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...