13 Aralık 2010 Pazartesi

Aslantepe'de İlk Tezahürat

Önceki blog yazımı yazarken aklıma gelmişti aslında ama unutmuşum. Sağolsun sözlük'te yazanlar olunca anımsadım.

Cumartesi sabahı bloga video eklerken duygulanmıştım. Akşam söyleseler keşke diye içimden geçiriyodum. Aptal olma, dedim kendi kendime, mutlaka söylerler; ama sahadakiler ve daha 1. dk dolmadan yediğimiz gol nedeniyle kısa sürdü.

Ben de diyorum ki şimdi; düdük çaldıktan hemen sonra klasik tezahürat girişinin sonrasında  ve maçın hemen öncesinde  uzun uzun, ama 1-2 dakika değil uzuuun uzuuuuun ''Seni Sevmeyen Ölsün'' diye söyleyelim.

Harbiden yapalım bir organizasyon... Duyuralım sağa sola. Zaten son zamanlarda moral filan kalmadı. Nasıl olsa çoğumuz açılış maçında olucaz. Elbette söylenecek bu tezahürat o gün ama, şöyle doya doya uzun uzun söyleyelim bu tezahüratı.

14 senenin anısına, rahmetli futbolcularımızın anısına, eski şampiyonlukların anısına; başkalarına nazire yaparcasına, sahadakilere ders verircesine söyleyelim Seni Sevmeyen Ölsün, diye...  

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...