28 Şubat 2010 Pazar

Rijkaard'a destek devam ediyor, bakalım medyada neler olacak.

Hem Antalya'ya kupadan elenmiş olmak hem de Avrupa'da takımın yoluna devam edemiyor oluşu... Bloga girip oy kullananlara göre pek önemli değil gibi bu durum. (Kendilerine teşekkür ediyorum bu arada.) Zira şu ana kadar oy kullanan 15 kişi, en az 3 sene Rijkaard ligde takımı şampiyon yapamasa bile, onu desteklemeye devam edecek. Sezon başında edilen sabır yeminlerine hala sadık taraftarlarız görünen.


Açıkçası birçok taraftar gibi ben de medyayı merakla takip ediyorum. İlerleyen haftalarda olası kötü sonuçlar alınması, hatta Sami Yen'de bir  Fenerbahçe mağlubiyeti ve akabinde kaybedilen bir şampiyonluk sonrası kimler Rijkaard'ı yine futboldan anlamamazlıkla itham edecek?

Taraftarın canı gönülden desteklediği ve ümit bağladığı Frank Rijkaard'a, iyi ya da kötü sonuçlar ne olursa olsun, yönetimin 2015 yılına kadar sözleşme önermesini bekliyorum. Belki de seçimden hemen sonra gerçekleşecektir. Atletico Madrid maçı gibi kötü bir sonuç sonrası bekliyordum böyle bir radikal anlaşmayı. Bu şimdilik olmadı fakat yönetimden bu sene beklediğim en önemli transfer anlaşması bu anlaşma. 
Rijkaard'a seçimin hemen sonrasında ya da sezon sonu uzun süreli bir anlaşma önerilmesi bence çok önemli. Kendisi Milan'ı oldukça seviyor. Barcelona sonrası bir sene kadar dinlenmesinde ve herhangi bir takımın başına geçmemesinin sebebi olarak, Milan'da çalışmayı beklediği düşünülüyordu. Bu gerçekleşmeyince de kendisini yeniden ispat etmek adına bize geldi. Bizimle başarılar elde ettiğinde, çok iyi teklifler alacaktır ya da belki de alıyordur bu sıralar. Böyle bir olasılığın varlığı bile, eminim, benim gibi kendisini 5 sene beklemek isteyen taraftarların hoşuna gitmez.

Üzülerek şunu biliyorum ki, Rijkaard misyonunu tamamladığında aramızdan ayrılacaktır. Bu belki Avrupa'nın bir numaralı kupasını kazandırdıktan sonra, arkasında gözü yaşlı taraftarlar bırakarak, ya da belki de çok nahoş olayların cereyan etmesiyle gerçekleşecektir.

Ancak Rijkaard olsa da olmasa da bizim medyamız  ve über yorumcularımız bize baki kalacaktır...

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...