18 Aralık 2009 Cuma

Eğer onu sevmezseniz, söylediği gibi: You're so gay, you're so gay!..

Kendisine birazcık kulak vermenizi şiddetle tavsiye ediyorum.Yeni Madonna diyenler oldu ona...

Madonna'nın kendisi için bir idol olduğunu belirtti sonrasında ise popun eski kraliçesi Madonna onun hakkında güzel demeçler verdi.

Ben her ne kadar kendisini geç keşfetmiş olsam da belki bilmeyenler vardır yazayım dedim. Asıl adı Katheryn Elizabeth Hudson olan, hem ses hem de fiziki açıdan bu güzelliği (kız arkadaşım duymasın) paylaşmak konusunda kıskançlık etmek istemedim.Sitesine girdiğinizde ilk çalan şarkı ''waking up in vegas'' insanı canlandırmaya yetiyor, tabi birkaç tıklama sonrasında resimlerine ulaştığınızda canlanmak kelimesi belki yetersiz kalabilir ama yine de google da aradığınızda daha sempatik fotoğraflarına ulaşıyorsunuz. Sempatiklik demişken ''Hot and cold'' adlı şarkısına ait video klibi izlemenizi tavsiye etmekten geri kalamayacağım.Gelinlikle peşinden koştuğu klipteki erkek arkadaşının yerinde olmayı düşündüyseniz, kendisinin 1984 doğumlu olduğunu, büyülü bir dünyada yaşadığını ve kendisinden büyük biriyle de bu yaşadıklarını paylaşmayı ve evlenmeyi düşündüğünü ilan ettiğini de belirtelim yeri gelmişken.Her ne kadar yaşım tutsa da, Amerikalara kadar gidemeyeceğim, eğer çok istiyorsa gelinlikle benim peşimden koşmasını beklemeyi planlıyorum.

Kendisini çok sevdim, tüm gün onu dinleyip durdum, tüm kliplerini izledim, hakkında tüm internet içeriğini hatim ettim diyorsanız, sonunda benim blogumuda bulup okuduysanız ve bu da yetmediyse size, o zaman twitterda kendisini takip etmenizi öneriyorum.

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...