23 Mart 2010 Salı

A2 Ligi; Bursaspor 4 - 0 Galatasaray



A2 takım bugün çok farklı kaybetti deplasmanda. Maçı ne GSTV ne de BursasporTv'den canlı izleme şansımız olmadı. GSTV maçı banttan yayınlayacak. Bu yüzden maç yazısı yarın. 

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Maçı bugün (Çarşamba) GSTV saat 11:30 da banttan yayınlayacaktı. Ancak yayın akışı konusunda cenaze dolayısıyla bir değişikliğe gitmişler. Maçın ne zaman yayınlanacağını bilemiyorum. Bu yüzden maçı izleyemedim saat 12:30 itibariyle. Maçı izlemek isteyenler yarın sabaha karşı (perşembe sabahı) saat 04:30 da BursasporTv'den ücretsiz izleyebilirler. Dolayısıyla ben de sabaha karşı izlemeyi planlıyorum. Ve bu maç ile ilgili yazıyı yarın yayınlayabileceğim.

Bu kadar kısa olsun istemezdim ama Özhan Canaydın'a da Allah'tan rahmet diliyorum. Herşeyden önce Galatasaraylı bir beyefendi ve iyi bir insandı. Galatasaraylıların nasıl olması gerektiğine örnek teşkil edecek bir kişiliği vardı. Türk futbol camiasının başı sağ olsun, Allah yakınlarına sabır versin. 

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...