22 Mart 2010 Pazartesi

Anket: Seneye Takımda Kimi Görmek İstemiyorsunuz?


Düşündüm, meraklandım acaba Galatasaray taraftarları kimi ya da kimleri seneye takımda görmek istemiyor, kimleri beğenmiyor, diye bir anket düzenleyeyim dedim. Bu anket, Tv izlemediğimden dolayı ismini bilemeyecek olduğum, bir yarışma programındaki ''Kim Gitsin'' formatına dönecek sanırım...

Deplasmandaki son Trabzon yenilgisi bazılarımızı oldukça kızdırdı / üzdü. Haftaya, umarım olmaz ama, olası bir Fenerbahçe mağlubiyeti sonrası acaba hangi oyuncular bu listede başı çekerler merak ediyorum. 

Yönlendirmek gibi olmasın fakat takımın sezon başından buyana orta sahanın performansını düşününce, ankette oyların çoğunu,  bu bölgede oynayan oyuncuların alacağını düşünüyorum.

Bilgi olarak, birkaç futbolcu seçmenizin de mümkün olduğunu belirteyim. 

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...