19 Mart 2010 Cuma

Hürriyet Gazetesi Paçavradır, Okuyan da Takip Eden de Dangalaktır!

Bunu şu an sinirimden yazıyorum. Özellikle ''Spor Servisi''nde çalışan IQ'su düşük insan evladı demeye bin şahit lazım olan kişiler için yazıyorum. Üniversite yıllarımdan buyana geçen uzun süre içinde takip ettiğim birçok gazete ve köşe yazarlarını kıyaslayarak, spor haberlerini ve güya namı spor yazarı olan Renk Yazarlarını tartarak tamamiyle objektif ve renk körü olmadan söylüyorum. Medyadaki uzaktan kumandalı bir çok dangalak için söylüyorum.

İsmi lazım olmayan bu salakları takip etmeyin, tıklamayın, okumayın. Elinizden geldiğince de çevrenize bildirin bu aşağılık insanları, duyurun yüksek sesle bunların yaptıklartını.

Bu insan bozuntusu gerizekalılar bize haber falan vermiyorlar, bizleri kandırmaya çalışıyorlar. Alenen ve bizleri aptal yerine koyarak!

Tekrar ediyorum bu insan müsvettelerini takip etmek DANGALAK olmak ile eşdeğerdir!

2 yorum:

mischa dedi ki...

Okumayın abi okumayın tıklamayın kazandırmayın. alenen, ciddi amaçlar güderek yapıyorlar. Allahlarından bulsunlar...

Gala's dedi ki...

Alma aldırma.

Gazeteciye gittin hürriyetmi var. Al başka gazteyi hürriyetin önüne koy ki görünmesin. Aynen fb dergisine yaptığımız gibi.

Alma aldırma !

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...